۱۳۹۸ دی ۱۹, پنجشنبه

طراحی سایت بدون برنامه نویسی


طراحی سایت بدون برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا(cms)

کدام CMS را انتخاب کنید؟
معمولا CMSها شما را قادر به ساخت و مدیریت وب سایت ها می کند. همه آنها نیز کد باز هستند و رایگان است .

چه معیارهایی برای انتخاب CMS وجود دارند؟
برای کمک به شما برای تصمیم گیری انتخاب CMS، در مقایسه سیستم مدیریت محتوا، به طور کامل تجزیه و تحلیل سه سیستم مدیریت محتوا و نقاط قوت و ضعف آنها را آورده ام.

هزینه ساخت وب سایت،
راحتی در استفاده،
پشتیبانی،
قابل سفارشی کردن،
کارایی،
امنیت،
SEO و غیره

طراحی سایت بدون برنامه نویسی : هزینه؟

نکته قابل توجه طراحی سایت بدون برنامه نویسی این است که چقدر هزینه خواهد داشت . چیزی که در هر سه سیستم مدیریت محتوا در حال مقایسه مشترک هستند این است که آنها منبع باز و کاملا رایگان برای استفاده هستند . با این حال،ایجاد یک سایت با هزینه هایی همراه است، حتی اگر CMS شما رایگان باشد.

بسته به نوع هاستی که شما استفاده می کنید، قیمت ها متفاوت خواهد بود. شما همچنین به دامنه نیاز دارید.
این در مورد هر سه سیستم مدیریت محتوا مشترک است.

طراحی سایت بدون برنامه نویسی : وردپرس

معمولا هزینه های اضافی که ممکن است برای وردپرس، نیاز داشته باشید، خیلی ناچیز است. برخی پوسته ها و افزونه ها پولی هستند. در حالی که وردپرس بسیاری از امکانات رایگان را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، WooCommerce ، محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک، رایگان است.

به طور کلی، وردپرس یک گزینه عالی برای ساخت یک وب سایت ارزان است.
کتاب طراحی سایت بدون کدنویسی در 7 روز
http://ikarsoo.com/product/%da%...d8%b2/


طراحی سایت بدون برنامه نویسی : جوملا

هزینه های اجرای سایت جوملا مشابه وردپرس است. این نرم افزار رایگان است، اما شما به احتمال زیاد برای قالب های پرمیوم و یا پلاگینها هزینه خواهید داشت.

از آنجا که جوملا کمی پیچیده تر از وردپرس است، احتمال این که شما به کمک یک حرفه ای نیاز داشته باشید، بیشتر است. با توجه به نیروهای بازار (عرضه کمتر، تقاضای بیشتر)، این ممکن است کمی سخت تر باشد، اما هنوز هم قابل اجرا است.

دروپال

ممکن است نیاز به هزینه برای قالب های پرمیوم داشته باشید.

از سوی دیگر، ساخت یک وب سایت با دروپال بسیار جالب است به شرطی که خودتان یک توسعه دهنده باشید وگرنه شما باید برای این کار به کسی مبلغی را پرداخت کنید. دروپال پیچیده ترین راه حل است و برای مبتدیان مناسب نیست. به همین دلیل، هزینه های توسعه قطعا باید بخشی از بودجه شما باشد.

طراحی سایت بدون برنامه نویسی
طراحی سایت بدون کدنویسی
اموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی
طراحی سایت بدون برنامه نویسی
آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی
ساخت سایت بدون کدنویسی
آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی
آموزش طراحی وب سایت بدون کدنویسی
طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی
ساخت سایت بدون برنامه نویسی و رایگان
آموزش طراحی وب سایت بدون برنامه نویسی

http://ikarsoo.com/product/web-desi...-coding/

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا cms است که شامل قسمت هایی برای اضافه کردن نوشته ها، لینک ها، دیدگاه ها، دسته بندی مطالب، ارسال انواع نوشته های چندرسانه‌ای می باشد. درضمن، به راحتی می توان ظاهر و امکانات سایت را می توان تغییر داد.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟
در مقاله انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) و ویژگی های یک سیستم مدیریت محتوای خوب جواب این سوال را دادم.





بهترین سرویس ها برای ایجاد طراحی سایت بدون برنامه نویسی

برای طراحی سایت نیازی به برنامه نویسی ندارید. کدنویسی یک سایت از ابتدا به طول می انجامد ، که اگر در حال انجام یک کار کوچک هستید یا در تلاش برای از بین بردن یک وب سایت هستید ، مجبور نیستید از این هزینه صرف کنید. تعداد زیادی از "سازندگان وب سایت" در آنجا وجود دارند که روش هایی را برای همه فراهم می کنند تا کسی بتواند وب سایت خود را پیشه کند. یک تعدادی از بهترین هاش اینجاست.
Wix یک سرویس طراحی سایت بدون برنامه نویسی محبوب است ، و یک رابط کاربری ساده ، قالب های عالی و وب سایت های صاف را ورزش می کند. آنها دارای نسخه رایگان با فضای ذخیره سازی محدود و پهنای باند هستند ، و می توانید با برنامه "نامحدود" آنها با قیمت 14 دلار در ماه هرچه بیشتر قفل کنید.

این برنامه رایگان با هزینه انجام می شود - Wix پاورقی سایت شما را با یک تبلیغ "ساخته شده توسط Wix" علامت گذاری می کند و دامنه Wix مانند "yourdomain.wix.com" به شما می دهد. شما همچنین نمی توانید از آن (یا برنامه "نامحدود") برای یک فروشگاه اینترنتی استفاده کنید ، مگر اینکه شما همچنین برای برنامه تجارت الکترونیکی آنها ، که از 20 دلار در ماه شروع می شود ، بپردازید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر